5 dagar kvar :D

Rhick skriv ner det , jag fyller år om 5 dagar och den dagen åker vi till luleå för vi har final six där alltså u18 sm kvartsfinal :) hoppas det blir kul där, vi kommer vara där i typ fem dagar yeeeeeeeeah.
Det sämsta med den dagen är att jag har nationella i matte :/ faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan haha .
Min lärare ba du och simona måste göra innan ni åker, ni får inte göra efter , det är olagligt.  
 
Idag har jag bara chillat i frysen och tittat på sm semifinaler och efter åkte vi till kista o åt :) va skit hungrig.Som vanligt haha :D Rhick tycker att jag äter hela tiden för varje gång ja snackar me han så äter ja eller så ska ja äta.

orkar inte skriva mer, hare bra bröder ! PUSS

/ G aka GGGG-GUNIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback