Baakis!

Heeello!
Daaamn, hatar att vara baakis!
Förutom det så har helgen varit nice! Åt buffé igår med ronja sen drog vi till after och drack lite haha det var roligt :) Har inte gjort så mycket idag faktiskt bara tagit det lugnt och sovit.. Ska nog fortsätta med det ska ju jobba imorn :P idag har jag bestämt mig för att lämna en viss person bakom mig jävligt sorgligt för jag tycker verkligen om personen men det finns inget annat att göra faktiskt men men det ska jag inte deppa för vi får helt enkelt se vad som händer i framtiden för jag tror fort. på oss fast du kanske inte gör det men som sagt det får framtiden utvisa, yeesssiir.. Nää men nu ska jag fortsätta kolla på MTV! P'z ooouut!

/ R
.

Kommentarer
Postat av: Katrina

Vem är de du klagar över att du saknar så mycket?

gillar bloggen

2009-04-06 @ 01:28:43
Postat av: Katrina

Vem är de du klagar över att du saknar så mycket?

gillar bloggen

2009-04-06 @ 01:28:46
Postat av: Katrina

berätta vad som hänt

2009-04-06 @ 01:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback