Jag är så jävla ledsen..

så är det gör ont.. vet inte riktigt vad jag ska göra eller ta mig till.. Vill inte tro det jag har hört men jag vet ändå innerst inne att det är sant.. Har sagt åt dig flera gånger och du verkade lyssna på mig men ändå gör du mig så jävla besviken men hur som helst så står jag bakom dig jag kanske inte ha sagt det så ofta men jag älskar dig och det vet du.. vi är inte så jävla olika som du tror.. Men jag hoppas verkligen att du lär dig av det här för du kan inte fortsätta så här, det gör ingen glad och alla som känner dig vet vilken kapacitet du har.. När du är dig själv så är du älskad av jävligt många det ska du veta och det är så det ska vara.. Som sagt jag älskar dig och jag kommer alltid ställa upp för dig oavsett vad du än gör.. vill bara ditt bästa.. förlåt för att jag inte har funnits där alla gånger men jag lär mig också .. tillsammans kan vi bli bättre människor.. Vill bara att det här ska vara en mardröm men så är det inte.. Jag vet att det här är vändpunkten i ditt liv det kan bara bli bättre jag tror verkligen det.. Du är inte ensam jag kommer finnas här och alla andra som bryr sig om dig och det är många men vi kan inte tvinga dig du måste ändå vilja själv men vi finns här för dig.. Så ta tag i det här nu.. Jag ska lova mig själv att tillbringa mer tid med dig har redan förlorat några personer som betyder mycket för mig.. Du är verkligen den sista som jag vill tappa.. Som sagt från och med nu så kan det bara bli bättre.. tänker på dig! <33

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback