Grattis!



Happy birthday to you..

Idag fyller en viss import år idag och det är inte vilken import som helst för importen har ett namn för ovanlighetens skull haha :P och heter Golnaz! :) Jag skulle igentligen träffa dig igår men du vet hur det är när man planerar med mig haha precis det blir aldrig som man har planerat men du vet ju själv vad som har hänt så du förstår nog varför det inte gick .. Men jag hoppas att resan går bra och att ni går långt därborta och inte nog med det att du får en riktigt bra dag!

Så får du skynda dig hem för du vet ju vad som väntar dig när du kommer hem... Joo, en sprillans ny Ipod Nano haha lila som du ville ha! :) Det är du värd min bror men det var allt för mig.... <3


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback