Lördag

Hello!
Hur mås det folket? Själv så mår jag fint fint.. :)
Malin gick nyss härifrån vi har inte gjort så mycket bara tagit det lugnt mysiigt.. Igår drog vi på bio vi såg the uninvited helt okej film faktiskt men det hände en sak under bion det var typ tre pers som började dricka där inne och pratade fett högt till slut så tröttnade alla på dom så vakterna fick komma och hämta dom haha det var så jävla roligt :P Sen blev vi bjudna på fest men malin var för trött för fest så vi drog hem och kollade på film istället ...

Idag, har jag ingen aning om vad jag ska göra ska väl höra runt men ensak är säkert och det är att jag inte tänker sitta inne nu iaf det är för fint väder! Hörs sen!
P'z ooouutt!

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback