Sunny

Heello!
Hur har lovet varit för er då?!
Själv så har jag inte haft lov men har haft en lång och sköön helg! Det behövdes verkligen..
Har varit med malin och mina älskade vänner varje dag typ.. Igår så samlades alla igen så grillade vi tills det inte gick att grilla längre det var hur nice som helst.. Så vi drog upp till "arthur" en stund och chilla där sen drog vi vidare till rasmus och rökte lite vattenpipa sen blev malin lite trött så vi drog hem vid 1 tiden ungefär.. Det var gårdagen det..

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra.. Ska ju jobba imorn så jag ska nog bara ta det lugnt och försöka sova så mycket som möjligt för jag har verkligen inte kunnat sova ut.. Så det får jag göra idag.. Men först ska jag vänta på att malin ska vakna så kanske vi drar ner til råsta sjön en stund och bara njuter av solen och äter en eller tre glassar :) ha det så bra folkis!


/ R. "C.R.E.A.M"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback