Tedious day!

Idag har det varit riktigt jobbig dag..
Vet faktiskt inte vart jag ska börja.. Jag börjar med datorn..  Jag har äntligen fått tillbaka min älskade Sony Vaio! När jag sätter på datorn och ska logga in så står det att användarnamnet eller lösenordet är fel.. Shiiit, jag har glömt bort lösenordet till datorn så med andra ord kan jag inte komma in på datorn.. Jag använder Vista också så det gör ju hela grejjen ännu svårare så jag måste radera allt på datorn.. Ni förstår inte hur mycket jag lider asso alla mina bilder, musik, filmer alla minnen :( men men nog om det där.. Sen har det hänt en massa små saker idag som irriterar mig något men det får man leva med..

Men en bra sak hände idag och det var att en viss person ringde mig haha blev hur förvånad som helst för det var inte direkt igår om man säger så.. Blev verkligen glad av samtalet vi hann inte prata så mycket för jag var ju på jobbet men vi bestämde iaf att vi skulle hitta på nått kanske ut och käka på fredag  så det kommer bli hur trevligt som helst =) ser verkligen fram emot det.. Sen är det inte alls långt kvar till Golnaz födelsedag :) ska nog träffa henne imorn så hon kan få sin present ;) haha i hope she likes it (a)

Hmm, nu ska jag väl inte göra så mycket eller ska träna en snabbis sen är det bara att ta det lugnt och kolla på film.. :)

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback