ÅH, POLLY VA GOTT ÅH, POLLY VA GOTT

hahah bästa rubriken. någon annan som också älskar polly reklamen ?
vi dödaaa alltså DÖÖDA meningen när vi var i karlstad. från vi vakna tills vi däcka.

nu till vad jag har gjort under denna onsdag  :
dagen starta med att jag vakna runt halv ett av att en kompis messa mig och jag tackade honom för att han messa mig annars skulle ja aldrig vaknat seeeen efter ett par timmar drog jag hem till aaamina katt :D vi chillade sådära sen vare dags för oss att ta buss jäveln till spång för vi hade våran träning dära.
vet ni vad vi gjorde ? neeeej det vet ni inte hahah beep test. första gången i mitt liv. gick väl bra. målet var att klara 86 längder(han tror vi e transformers, tänk er vi börja med det alltså undra om några månader vi kmr säkert få springa tusen längder till) och jag pallade det. så ja är nöjd men det va jobbigt aso. jaa du .. efter träningen åkte ja & amina till donken i solna och där efter hem.
så såg min dag ut faktiskt, har ni haft en bra dag ? kanske varit på 08 ?
mamma ropar maten e färdig , ciao broes :)

 bild : haha ganska gammal över ett år sen, typ innan SM semifinal tror ja.
/G.aka Gnaz

Kommentarer
Postat av: simon

agitt.. ni var soft där har du några minnen dåh. man kan softa ni peace my hold is life know it abot its somthing yels

2009-08-19 @ 01:38:06
Postat av: baby t

å så undrar man om den här simon va hög när han skrev kommentaren

2009-08-27 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback