• Fan kan inte sova...

.. som sagt kan inte sova.. Har egentligen inte tänkt blogga som jag sa tidigare så har det hänt rätt mycket så jag har inte haft orken att skriva.. Men nu har jag hunnit fundera lite och kom fram till att jag kunde lika gärna börja nu istället.. Bra va :) Hur har sommaren varit för er då?! Själv så har det varit skit nice måste jag säga.. Har träffat nya sköna människor som jag är väldigt glad över.. umgåts med vänner och familj osv osv fast hade velat resa lite komma bort från allt men så blev det inte men skitsamma jag hade roligt ändå! Annars har det väl inte hänt så mycket har helt enkelt bara tagit det lugnt och tagit vara på det fina vädret när det väl var det.. Men nu är sommaren över och back to reality igen :( Haha, nää rätt skönt faktiskt saknar att ha nånting att göra istället för att pilla sig själv i naveln och inte göra någonting.. nu är dags att börja komma igång med livet igen och förhoppningsvis komma igång med plugget det hoppas jag iaf har skjutit upp det rätt länge nu men dags att ta tag i det.. Hmm, har faktiskt inte så mycket att skriva.. hur som helst så har dagen varit skit i stort sett men men alla dagar kan inte vara bra alla gånger.. Men nu ska jag sluta skriva ska nog kolla på film till jag börjar bli trött .. ska upp rätt tidigt imorgon ska ju till landet och hämta saker man har gkömt under sommaren.. Godnatt!


/ R. aka Jeezy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback