head shoulders knees and toes

heeeeej, iknow ja skrev inte ett skit igår, la bara upp en tung låt. om du inte har lyssnat så göre. det tycker ja iallafall.
vad ska man säga om den här dagen ? börjar med att säga skön chill dag. vaknade runt elva tiden, låg och smsade lite sen åt jag frukost & efter det hoppade jag in i duschen. sen efter enstund åkte jag en sväng solna centrum. letade efter ett par byxor som ja tyvär inte hittade där, så jag rullade vidare till kista centrum och gissa vad , jag hitta dom där. blev fett glaad haha. seeeeen  efter det taggade ja hem åt mat o chillade. typ runt halv sju tiden gick jag ut och träffade nadia. liksom hade inte träffat henne på 10 år så det var ju kul att få träffa henne , hon har faktiskit gift sig och har två döttrar. jaaa driver hah. senast ja var med henne va skolavslutningen. aja men det kändes som ett år eller nåt.
vi var ute först sen gick vi hem till mig, eller hon gick hem och bytte tröja haha när vi träffades märkte vi att vi hade likadana tröjor på oss. doog av garv.
hon gick hem för ett par minuter sen.

nu ska ja ta o äta mat , börjar bli hungrig :D peeeace
/G. aka ryskmaffia

Kommentarer
Postat av: Nadia Abdel

ASSSSOOO BROOORR DU E FÖÖÖR BRA, DIGGAR DIG HÅÅÅÅÅÅRT HAHAHHA <3

2009-08-02 @ 04:20:09
URL: http://twocousins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback