Igår

var ni också på the voice ? , många tycker det va fett kefft. haha men inte jag. hade så kul med amina bland allt folk.
juste det dåliga va att man inte kunde få tag på någon via mobilen. krigade för att få tag på några, galet omöjligt. aja som sakt hade fett kul me amina.
vid tio tiden tror jag det var så gick vi till mc och några minuter efter träffade jag min IDOL & MIN BRODER young rhick där. ni anar inte hur glad jag blev över att få se honom. tyvär blev det inte så mycket tid för att prata men lite iallafall. min dag blev absolut bättre. till er som inte redan visste så betyder min broder så mycket för mig. han e så skööön.

nu vidare till vad som händer idag och helt ärligt så vet jag inte. ska nog chilla bara, dra ut en sväng säkert.
fifan jag börjar skolan imorgon men jag kanske kmr att byta skola. fast jag måste först kolla hur farsta är.

en bild från början av sommaren

dags för mig att avrunda här, ciao
/G. aka framtid hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback