I'll be back before you know it!

sista inlägget dåra för denna vecka. ni får ha det så niiice. berättar allt när jag kommer tillbaka ( alltså på söndag )
och nu vidare till en sak som händer när jag är borta, MIIIIIIIIIN ÄLSKADE BRODER FYLLER ÅR! fett irriterande ja är ju inte här då. hoppas folket runt om kring det gör din dag så jävla tung ! du förtjänar det. absolut en av dom bästa som existerar i min värld.

oh shit måste dra o packa ner det sista , äta lite till frukost. seen ja måste träffa en kill kompis snabbt och efter det är dags för mig att hoppa in i tåget och rulla till centralen o vidare mot KARLSTAD! önskade verkligen att amina var i sverige nu så hon kunde följa med :(
så det var allt från eran ryskmaffia hahaha, jalla pyss o kram.
tre år gammal bild typ om ja minns rätt
jag och yosan
/G. aka Goldiie

Kommentarer
Postat av: Nadia Abdel

lycka till :D

2009-08-06 @ 07:12:47
URL: http://twocousins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback