• It's a new day..

Hmm, åkte aldrig till landet idag.. Som jag förutspådde så somnade jag vid 7 halv 8 och vaknade alldeles försent så skitsamma får åka dit någon gång i veckan istället! Annars har jag inte hunnit göra så mycket idag ligger fort. kvar i sängen och precis ätit frukost... Ska nog börja röra mig snart måste hitta på nått antingen träffa kompisar eller så städar jag bara rummet fast det egentligen inte behövs men nånting måste man ju göra... Nää, dags för mig att börja rulla.. juste, hörru grisen "babe" i know your secret hahaha fast du inte vågar erkänna det! P'z Out!


/ R.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej? men bor i en annan stad än västerås.

2009-08-31 @ 16:52:04
URL: http://amandaingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback