• Yeah, I'm Back...

.. but not for long... Haha, sorry folket har inte haft tid att skriva nått det har hänt rätt mycket på sistone men lär komma tillbaka om en månad eller nått när jag har fått ordning på mitt liv.. Men hur som helst så får ni inte sakna mig för mycket ska försöka titta in lite då och då och skriva nått intressant samt lägga in dagens låtar (a) Sen har ni ju min älskade basketstjärna som kanske skriver när hon har tid vill säga aldrig för jag har sagt åt henne att satsa hårt på basketen nu när hon spelar i dam ettan då har hon inte tid att blogga om sitt så kallade "no life" :) Snälla melissa gråt inte okej?! Jag har inte lämnat dig helt och hållet jag finns fort. IRL fast jag vet ju att datan/internet är ditt liv..  men hur som helst...  I'll be back before you know it! :)




/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback