You know what i mean, you gotta start hustlin..

HEEEEEEEJ :D har inte haft tid att skriva om Karlstad summercamp. jag kom i söndags typ på kvällen. var helt död när jag kom hem, sov ingenting sista kvällen.
själv så tycker jag det var roligt i karlstad. en riktig chill vecka , okej inte träningarna dåra. hmm.. på dagarna hade vi träningar och på kvällarna hade vi mixspel. ledarna delade upp oss i flera olika lag. det var fett kul tycker ja. sista dagen, istället för mixspel så hade vi en allstar match. coacherna valde ut dom bästa spelarna från varje tränings grupp och gjorde två lag. jag var med men det var inte roligt alltså. trodde det skulle bli mycket roligare men det var fett tråkigt. förra årets allstar match var mycket roligare. okej nu vidare till andra grejer som hände dära .. andra kvällen smet vi ut och sprang till Mc. alla följde inte med bara sara alida och jag. hahah aso vi gjorde värsta planen för att komma ut ur byggnaden. alltså vi bodde i ett gymnasium. vi skulle hoppa ut ur fönstret men det gick inte för att ledare gick förbi vårat fönster. så vi tog den vanliga vägen ut. vi var fett rädda att larmet skulle gå men som tur var så var inte byggnaden larmad! men när vi kom tillbaka så hoppa vi in genom fönstret haha.
jaaa liksom va finns det mer att berätta om , hmm ... omg juste ja åt så mycket däraa.knas hahah.

aja ska ta o duscha nu o rulla vidare till amina :D , har träning på kvällen -.-
peeeeace


/G. aka Goldiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback