☆ 12/12

är hemma hos brorsan just nu, vill hem! men morsan vill vara kvar ...
amina tänkte kanske komma förbi mig men det kmr nog inte bli av för jag vet inte när vi ska hemåt.
idag har ja inte gjort något speciellt, vaknade runt tolv. fast ja vakna typ 15 ggr innan 12. sov över amina, vi va på Club Equliazer men tyvärr så fick dom stänga stället väldigt tidigt pga folk inte uppförde sig som man skulle, vi drog till Mc i fridemsplan o åt istället. på vägen dit träffade vi på lite människor :) såg framemot den kvällen väldigt mycket, men men man kan inte alltid få som man vill. hoppas bara att det blir lyckat nästa gång!
fan juste, skulle egentligen på en persisk konsert idag men biljetterna var slutsålda när min mamma skulle köpa , fett irriterande :(  

jaa .. nu ska jag lägga mig på soffan o titta på tv & hoppas att vi åker hem snart. hörs/G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback