☆ LOOOV SÅÅ JÄVLA NICE

visst äääre :D 3 veckor & 6 dagar. BÄSTA
våran skola sluta tidigare och börjar senare än dom flesta skolorna ! för nice. det är som halva sommarlovet typ.
inte många dagar kvar till jul :) tror faktiskt att jag ska åka upp till sundsvall då. kommer inte vara där så länga för jag måste komma tillbaka till några viktiga träningar som vi kmr ha efter jul men tills dess ska ja njuta av lovet. dör för jul mat.

idaaaag har jag match mot södertälje. det är hemma match :) vad har ni för planer?
ska pumpa lite musik nu för att bli piggare o min brorsa kom precis hit med godiis :D hähä
ciaao


 /G.


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag är väldigt väldigt avundsjuk på ditt lov :(

2009-12-31 @ 00:07:56
URL: http://twocousins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback