☆ Match på kvällen ...

fett störande, min match börjar sex. kunde dom inte lagt den tidigare haha. ibland äre bra att matchen är på kvällen för då har man hela dagen framför sig att göra nått men helst vid tre - fyra tiden.
ikväll är det inte damettan match utan det är u20. vi har inte haft nån damettan match den här helgen men den här veckan har vi två stycken. en på tisdag(mot täby) o en på fredag(mot alvik). om jag hinner innan min match så ska jag förbi Amina o spela wii :D FÖR ROLIGT.

men nu ska jag dricka banan milkeshake o sedan hoppa in i duschen! peace broes
/G.


Kommentarer
Postat av: Nadia :)

oh vad gott!

2009-12-13 @ 18:57:58
URL: http://twocousins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback