Weaky! Weaky!

Sovit gott inatt?! Själv så vaknade jag X antal gånger pågrund av olika anledningar, men jag lyckades somna om. Vilket jag har haft svårt med men det har blivit bättre så hallelujah!
Min kära granne försökte få upp mig så tidigt som möjligt för att vi skulle ut och springa runt sjön men det har jag gjort varje morgon under veckan så under helgen är det vilodag för mig men jag hade tydligen lovat henne så det blev en runda iaf. Men ska nog ta och göra lite breakfast, och börja göra mig iordning för dagen, have no idea vad jag ska göra idag men det lutar sig åt stan svänger nog förbi angelicas jobb om hon jobbar idag vill säga. Som sagt vi får helt enkelt se vad som händer idag. Men nu måste jag ner magen hungrar efter mat!

/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback