-

whats up? själv så börjar jag bli lite trött. hade faktiskt träning vid 6. innan träningen så åkte jag till solna Centrum.jag skulle till rinkeby en sväng men orkade ej åka ända dit så istället tagga jag till solna med evin och där träffa hon en hennes kill kompis hirre. vi gick runt och tittade i olika affärer. evin fick med sig en hel del kläder hem från gina. jag hitta inte så mycket förutom en kjol, en bikni överdel ( fett onödigt att jag köpte den eftersom jag köpte en ny bikni för någon vecka sen typ om jag minns rätt, aja ) & fyra nagellack. riktig nagellack torsk hah. vi drog till kista en snabbis också sen var jag tvungen att rulla mot min träning ... har träning imorgon,onsdag o tordag.
vad finns det mer att säga om denna dag, ingenting.

det här går ut till en person , hoppas vi ses en dag ..
ni får ha det bäst!ciao
                                
  saknar mitt hår :(

/G. aka Goldiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback