02:31.. fortfarande vaken..

Hmm, som sagt jag är fortfarande vaken.. Skulle ha kollat på film för en timme sen men det har inte blivit av ännu.. Idag har det varit rätt lugnt har städat och tvättat sen har jag varit med kompisar.. Chillade med meliisa och simon vi drog till la pizza och käkade.. Några timmar senare så åkte Melissa hem då gick vi och mötte Marcelo istället... VI gick och handlade för att sedan dra hem till en brud.. Det var väl helt ok men hade nog hellre gjort något annat.. Men hur som helst så var det trevligt.. Sen efter det så drog jag hem och här är jag nu.. Tänkte egentligen inte skriva så mycket men jag måste bara få skriva av mig.. Så jag ska berätta lite om en spec. människa :)

Som jag skrev förut så stötte jag på en skit söt brud i älvsjö för några veckor sen vid namn Melissa.. Skit trevlig liten tjej trodde jag haha men så är det verkligen inte! Nää, driver bara men hur som helst så är hon skit söt och väldigt omtyckt bland mina kompisar vi har typ varit rätt mycket med henne och hennes kompisar.. Så jag har fått lära känna henne lite haha men hon är unik måste jag säga.. Visst, hon är jätte söt och allt vissa har t.o.m sagt att hon är wifey material.. Men problemet är att hon är inte så jävkla söt som hon verkar haha är alla blinda eller är det bara jag som fått för mig saker?!  Men men det var allt för idag :)  P'z Out!

/ R.





Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej! Allt bra?

Hoppas du har en jätte bra sommar! :)

Kram!

2009-07-02 @ 21:45:07
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Anonym

du driver för mycket

2009-07-03 @ 01:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback