better on the other side

va händer yaa? haft en bra dag? min har iallafall varit det. vid tre tiden drog jag mot gärdet o chillade med therese alltså brorsans tjej och hennes kompis sara eller nåt. trevligt vare, jag o therese satt o prata om saker o ting, som vanligt:)
hon är verkligen en person som man kan prata med om allt. vi gick också till ica o köpte en massa godis, gott!
vad vore livet utan godis o mat liksom?
juste, idag åkte min brorsa amina till marocko. så nice , hon kmr komma tillbaks helt svart :D
jag skulle vilja hänga med dom dit en vacker dag haha.
nu finns det inget mer att säga, kmr jag på något senare så skriver jag ett inlägg. puss




/G. aka ryskmaffia

Kommentarer
Postat av: Reklamo

Hej!



Skulle du vilja tjäna pengar? :)



Isåfall skulle jag vilja tipsa om http://www.woopa.se/?ref=Bejk



Ifall du registrerar dig på den sidan så tjänar jag 8kr, du förlorar ingenting på det.



Men bäst av allt!



När du har registrerat dig så får du chansen att tjäna pengar på samma sätt! Så fort dina vänner registrerar sig via din länk så får du 8kr :)



Läs mer på min blogg



/reklamo

2009-07-10 @ 00:42:28
URL: http://reklamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback