chill på högsta nivå

alåå bröder
min söndag blev ändå lyckad, från att jag satt och inte visste vad jag skulle göra o va jävligt uttråkad.
taggade ut o träffade liya vid reaktor. vi chilla ba, spelade basket & snackade en hel del. efter det blev jag ganska hungrig så drog hemåt och åt mat, inte lite mat utan för mycke och nu sitter jag och chillar galet.
undrar om det finns något nice på tv , ska nog sätta mig framför tv:en resten av denna kväll. imorgon äre träning som gäller på kvällen. blire soligt då ska jag dra o bada med några innan träningen.
.. skriver mer senare

eller vänta nu! det var något jag tänke säga .. jo juste,rhick hälsar så mycket till er från sir lanka och han är väldigt ledsen över att han inte har bloggat på väldigt länge. men men jag skriver åt honom istället :)
ciao så länge
/G. aka Goldiie


Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Känner inte igen att jag varit här tidigare.Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra

2009-07-26 @ 23:26:11
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback