Försvinn!

Jag är så jävla förbannad.. Min brorsa som jag har skyddat och ställt upp för har huggit mig i ryggen och det kommer jag aldrig aldrig förlåta honom.. Okej, om sakerna han sa var närheten av sanningen men så har det inte varit.. Han ska alltid vara the good guy oavsett vad han har gjort.. och du (du vet vem du är) vet jag inte längre vad du ligger hos mig har bara haft positiva saker att säga om dig osv och jag ville ha det så för jag har haft svårt att hata dig eller bli sur på dig fast jag har hört att du har sagt saker om mig men nu måsta jag säga att  jag  har verkligen tappat respekten för dig,  vilket är väldigt synd då du verkligen har funnits där för mig osv och jag har alltid sett dig som min bästa vän och det har jag sagt till alla fast vi inte ens pratar längre men att du tror på killen så sket i din syrra och jag ver hur mycket hon betyder för dig men visst jag har inte direkt varit guds bästa barn men du kan inte säga att jag inte har ställt upp för dig eller varit där för dig men att du tror på min brorsa som du verkligen inte bör lita på efter allt han har gjort spec du som verkligen känner mig bäst av alla är bara skrattretande .. Inte bara  phillip att du trodde på det dejana sa är sjuuukt! Jag kan säga allt vad jag har gjort men vissa människor har verkligen verkligen utnyttjat det här sagt saker om mig osv för att dom ska verka vara en bra människa som kommer fram till dig och säger det förlåt men jag måste säga att det är tragiskt att alla verkligen bjuder in sig själv haha vissa gör allt för att bli vän med dig så iaf tro inte på allt du hör om vad jag skulle ha sagt för jag säger det här och nu jag har ingenting dåligt att säga om dig förutom nu att jag skulle ha sagt att jag inte pallade träffa dig hit och dit att du var jobbig osv vet inte vad som har sagt är bara straight up bullshit och jag hoppas verkligen över hela mitt hjärta att du nångång har tvekat på om saker du har hört är verkligen sant för jag skulle inte vända ryggen sådär spec när jag har sagt till alla att det har varit mitt fel alltihop... Jag kunde verkligen har krigat för din vänskap efter allt som har hänt det kunde jag verkligen, inte för att jag trodde att vi skulle bli vänner igen men vill du veta varför jag itne gjorde det.. Joo, för att jag tyckte inte alls att jag var värd din vänskap efter det jag gjorde mot dig fast jag innerst inne ville men så gör inte en kompis spec så nära vi var.. Men hur som helst så var jag inte dugg sur eller ledsen eller ledsen var jag nog men jag var nog mer stolt över att du ignorerade mig för jag tycker verkligen inte att du ska ta skit från någon och det gäller mig också jag tänker inte ta skit från någon om inte det är sant ... Sen en till väldigt störande sak vilka har jag kallat för bästisar förutom dig och tessan hmm cassie och jag var inte direkt bästisar men vi är fort. jävligt bra vänner och vem är du som kan säga att jag har behandlat dom dåligt hmm jag är nog kompisar med alla dom som verkligen betytt nått förutom du och tessan fast vi pratar då och då iaf och det är inte för att det är slut mellan dom som ni snackade om..  Men resten är jag bra kompisar med så snälla det stör mig inte att du snackar skit om mig eller nått sånt du har faktiskt all rätt till det det tycker jag verkligen men håll dig till sanningen och till fakta så länge det är sant så har jag verkligen ingenting att säga... Du phillip dig kommer jag aldrig förlåta och det menar jag verkligen jag skiter i dig oavsett vad som händer med dig jag har krigat för dig, blivit hotad för din skull osv vad får jag tillbaka ju en massa skit men jag är ändå glad över att det kom fram till slut det är jag faktiskt för hellre fiender än falska kompisar.. Haha det roliga är att ni snackade om att man inte kunde lita på folk längre... hmm rätt ironiskt när man tänker efter :) men hur som helst så förtjänar ni varandra men jag säger bara bli inte förvånad om han hugger dig i ryggen vilket han redan har gjort x antal ggr men jag tänker inte önska dig något illa för jag har själv satt mig i den här situationen med min dumhet så jag önskar dig all lycka för du är en bra människa och hjärta av guld.. Jag kommer ändå ställa upp för dig, det har jag lovat  vet att jag har lovat saker och brutit dom men jag tänker iaf hålla mitt löfte inte för att jag har respekt för dig.. det är för vad du har jag gjort för mig...

Hur som helst så spelar det ingen roll att du tror på phillip eller på dom andra för jag vet sanningen och det är vad som räknas!

Som vi alltid sa förut "Det som inte dödar dig, gör dig starkare"  P'z Out!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback