fresh n' clean

tillbaka :D vad har ni gjort idag ?
själv så var jag i stan med sandria, vi gick runt och tittade på kläder. köpte lite grejer, snackade & sånt. när klockan började närma sig runt kvart i fem tog jag tåget mot husby för jag hade träning kvart i sex. va i husby 20 över fem. spraaaang hem alltså. åt mat, tog tränings väskan och rullade till träningen dåra.
hahah juste när jag gick på tåget såå dum som jag är, jaa ba faan! jag glömde mina nycklar i sandrias väska så jag gick av och tog tåget tillbaka till tcentralen och hämtade dom-.- dum jävel
så såg min torsdag ut.

ska ääta mat nu, persisk mat. BÄÄSTA. 
      
  omg, kolla va brun ja vaa
/G. aka Goldiie

Kommentarer
Postat av: tina

jättevacker bild på mig golnaz

2009-08-05 @ 17:54:20
Postat av: tina

jättevacker bild på mig golnaz

2009-08-05 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback