helt borta

såhär äre att rhick just nu befinner sig i kina, han fick en jordenrunt resa av mig. för enstund sen så ringde han mig & berättade att allt är bra. om några dagar ska han till sir lanka. där ska han träffa några gamla skolkamerater(han bodde ju där tills han fyllde 13 bast, som ni redan visste). han ska även en sväng till iran för att hälsa på sin kusin som bor dära och min släkt.  ouuf han ska typ till tusen länder.usa spanien finland pakistan gambi. hela världen rättare sakt.
tro inte han åker till alla länder med vanligt flygplan. han åker runt med mitt jetplan. one day jag kommer köpa ett jetplan till dig bror. vi får hoppas att han skriver då och då.
peace


/G. aka Goldiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback