If you see it in your head, you can get it in your hand

rubriken! ingenting är omöjligt. tvärtom.
man har många drömmar och massa planer. alla drömmar kanske inte inträffar men vissa iallafall och man måste själv bidra lite såklart.
aja pass på det dära snacket nu. har ni haft en tung lördag? eller menar har.
min lördag har varit sådära, tänkte ringa rhick för en stund sen o kolla om vi kunde hitta på något men sen så ånga jag mig för har typ legat hemma hela dagen och då blir man jävligt seg.
nuu ska jag ligga på soffan o titta på en sköön film. ta hand om er.

(så här brun va jag efter turkiet, nu e man typ vit. hahah min tunga tshirt från turkey. svampbob hahahha)





ps. love you broooe
/G. aka framtid som rhick eller hans kompis har kommit på.

Kommentarer
Postat av: Nadia Abdelrahman

Fin färg på dig och din t-shirt x)

2009-07-06 @ 18:36:51
URL: http://twocousins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback