men shooo

idag har jag bara chillat galet förutom att jag hade träning på kvällen. först drog jag o träffade sandria moaz pato & diar. dom dära två , pato o diar.så roliga hahaha. vi åkte till medborgarplatsen för att pato skulle fixa någon gymnasie grej. haha fifan va roligt det va när vi satt o vänta i rummet. efter tusen år taggade vi till rålis. chillade lite dära sen vare dags för att äta mat o dra till träningen. träning va lite jobbig på slutet men annars dom första 1h 40 minuterna va chill vi gameade bara:) & nu är jag hemma helt slut. juste min broder rhick skulle komma till rålis med sina grabbar men nej nej han kom inte... :/
ciaaaaaao broes
                                                                                       
mooaz fiskmåsen hahah


/G. aka star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback