Pengar rullar in som det ska, det går bra nu

SHOOOOOOOOOOOOOOOO
idag åkte min kära kusin hem till danmark :/. hon var bara här i typ två dagar för hon hade lite grejer att göra. tråkigt tråkigt. har lust att tagga dit,får se om det blir av.
shit vilken nice träning vi hade idag. det bääästa va det vi starta träningen med, flowing i husbybadet. hade aldrig gjort det innan. som gympa typ men svårare. man gjorde massa övningar på en matta. efter en halv timme drog vi till basketplanen & spelade fyra mot fyra sen va träning slut. fett chill. det va sista träningen för denna vecka dåra :D, men träning igen på måndag som vanligt ..
har faktiskt inte gjort så mycket idag, pallade ej göra något innan träning. för drog vid fem på morgonen till arlanda o lämnade min kusin o sen när jag kom hem ja va dööd elle död va bara förnamnet alltså.så jag sov tills typ fem o sen tog jag mina grejer o rullade mot min träning.
imorgon äre fredag, hmm.. undra vad som händer då?
jaag ber dej solen, esnälla kom tillbaks!
jalla peace skriver mer imorgon.

/G. aka Ryskmaaaffia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback