Söndag -.-

någon som vet vad man kan hitta på under söndagar? fett keffa alltså
ska ta o duscha snart & platta håret.
hoppas ni har en bra söndag iallafall.
HOPPAS det blir tungt väder denna vecka. vill verkligen bada. gillar ej att bada näre blåser lite.
nästa måndag drar jag på träningsläger, tror ja. det är från måndag till söndag. förra året hade vi galet kul. vet inte om alla hade det men vi som sov i samma rum hade det. första kvällen, jag och amina sjöng i flera timmar haha tills typ sex på morgonen. till sist alla flippa på oss haha:D.ni skulle sett vårat rum sista dagen.skiit äckligt.vi hade krig med ett annat rum. på alla madrasser i vårat rum fanns det ett kilo tandkräm.usch.men vi gjorde pay back. deras rum va också jävligt äckligt sista dagen
minnen alltså.

omg juste, har ni hört att en mamma med hennes fem döttrar dog igår natt. det börja typ brinna i deras hus:/ äldsta flickan va bara 16 bast och den yngsta hade inte ens fyllt ett :( ...
så hemskt.

aja ska duscha, ciao
/G. aka Goldiie


Kommentarer
Postat av: frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips

hej ,fin blogg du har .

vad har du för planer ikväll ?



Kika gärna n min blogg lovar att du kommr fasna .Just nu har det varit dåligt med uppdateringar om mode och skönhet men det kommer .kika in alla tips och du är fångad har bloglovin,lägg gärnrna till så du inte misssar ngt av mina tips weller andra saker !

2009-07-26 @ 18:49:25
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback