Still Awake!

Jag vill bara sova men kan verkligen inte :S men hur som helst så har dom senaste dagarna varit rätt så lugna.. Vi har varit igång alla dagar i veckan och det behövdes vila så det dåliga vädret har bara varit plus om man säger så :) har verkligen känt i kroppen hur sliten man börjar bli .. segare och segare i kroppen har t.o.m inte orkat skriva haha men nu har jag hur som helst fått vila :) det känns skit braa men hade varit mycket bättre om jag fick lite sömn nu.. Men men man ska inte klaga visa ha det bra och andra är i finland haha :D bara en lär fatta det där men hur som helst lär jag och grabbarna hitta på nått imorn skulle egentligen ha movie night men alla var ju så jävla sega så det blev bara gona, victor, ramin och jade som kollade resten var bara hemma inkl. jag.. Imorn som sagt kommer det hända grejjer vad vet jag inte riktigt men allt annat än att sitta hemma iaf om inte alla sitter hemma tillsammans vill säga då går det väl bra.. Hmm, har egentligen ingenting att skriva om idag men jag fortsätter ändå.. Det snackas om kryssning nästa vecka.. Skulle vara skit kul att åka iväg med alla spec dom människorna jag känner så håller tummarna på att det blir av sen så blir det nog utlandsresa också.. Men det är inte spikat än men vi får se hur det blir hoppas iaf vill bara åka iväg och dyka eller nått det var nog 3 år sen sist jag dök skulle gärna vilja göra det igen... Sen är det ju Young Jeezy på fredag den ska man ju gå på.. självklart! Så jävla hypad känner på mig att jag kommer fucka ur där haha fattar fort. inte vad han gör i Sverige?! Nä, men nu orkar jag inte skriva längre.. Sov så gott ni som redan gör det och ni andra får jag väl säga godnatt senare själv så ska jag kolla på film iaf.. P'z Out!

/ R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback