the sky is the limit

alåååååååå , idag vare sista dagen på jobbet. ganska skönt faktiskt. ska njuta av lovet i några dagar sen äre träningar. det var fan ett tag sen ja rörde en basketboll haha. dags o känna på bollen. jag är såå tröööött, vaknade vid sex tiden o åkte mot arlanda för att hämta brorsan o hans tjej. kul att träffa dom. dom var ju i thailand 4 veckor. galet nice. vill också dit ! pallish ej med sverige.
vad har ni för planer idag ? själv så ska jag nog ta o sova några timmar. Imorgon ska jag träffa amina, hon reser på onsdag till sitt kärahemland, Maroco. henne kommer jag inte träffa på över en jävla måndag.
så vare med det.
peace

haha nyss när ja pratade med young R.


/ G. aka rhicks kung

Kommentarer
Postat av: josephine

Fin blogg!

Skulle du vilja vara jättesnäll och rösta på en ridstövel som jag och min kompis designat? Vi tävlar om en resa till London! Vore verkligen supersnällt om du vill göra det! Klicka bara på länken och sen på rösta, det går jättefort! Ha en fin kväll! :)http://www.ridstovel.se/?boot=1980

2009-07-06 @ 19:57:57
URL: http://josephineli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback