Why

lite mer än ett år har gått...fortfarande är du inte helt frisk.varför varför gjorde du så mot dig själv.du är inte den personen du var förr.den där sköna personen som ``levde livet``.nu är du den där personen som inte altid mår bra.önskar jag kunde spola tillbaka tiden ett par år & hjälpa dig så att du inte skulle vara som du är idag. vissa stunder är du som vanligt andra stunder mår du dåligt.min insida gråter samtidigt som jag lever mitt liv & försöker sluta tänka på det men tyvär så går det inte. kommer alltid ställa upp för dig som du har gjort för mig i 16 år och som jag vet att du kommer fortsätta att göra för mig. ååå. själv så tycker jag du valde helt fel personer som du hängde med. vissa av dom kanske var bra men va är det för kompisar som inte satte stopp. min högsta önskan är att du blir helt frisk snart. du har värsta livet framför dig. okej, det startade dåligt men det kommer bli bra förhoppningsvis.
det va allt från mig.


/G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback