åå nej inte måndag

shit har inte skrivit på flera dagar typ men nu e ja tillbaks iallfall.
vilken lyckad helg ,bättre kunde den inte bli.var i eriksdalsbadet i lördags o igår. folk kastade i mig typ 10 tusen gånger hahaha. jag o amina skulle hålla ihop men så vare inte alltid.
att kasta in sandria i poolen var väldigt enkelt :D.
man hade ingen chans att kasta in någon av killarna, för starka haha. hade man turen med sig då gick det men man fick typ kriga. oftast åkte man in i poolen också.
romiel lekte fett krallig haha, nästa gång ska du dö ! :)
sen vare en kille som också va fett jobbig han dränkte mig hela tiden. han ba så kul att dränka dig du får panik, idiot haha.
såå såg min helg ut , idag jobbade ja till tre tiden typ sen tänkte ja dra o bada, hade allt med mig men kände att ja behövde vila så drog hem. nu sitter jag här o lyssnar på musik o chillar bara.
fortsätt njut av solen, den kanske försvinner snart. vi hörs ,ciao
 / G. aka ryskmaffia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback