Bada och Sol!

Gooodmorgon!

Vad händer gott folk?! Själv så har jag börjat göra mig iordning ska till rålis med några kompisar men det är inte förens vid ett tiden ska göra lite saker innan det är därför jag är uppe nu :) Igår var det meningen att vi skulle dra till rålis men så blev det inte för det blev alldeles för seen natt så vi sov lite förlänge under dagen så det blev ingen bad så vi drog till älvsjö istället och spelade fotboll med några stycken skit kul! Men det gick väl sisådär det var nog värmen som påverkade lite trodde att jag skulle svimma.. Hoppas det går bättre idag då efter vi har varit och badat osv.. Sen har jag köpt bilj. till Young Jeezy som jag verkliiiiigen ser fram emot asso damn va hypad man är liksom sla döda hans låtar innan fast jag redan kan dom haha måste komma in i hypemoden! Hur som helst så ville jag bara skriva av mig lite.. P'z out!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback