ciao

imorgon tar våran saga slut , alltså 9D:s ... tråkigt. vi har haft många bra o roliga stunder.  4 år tsm. dom flesta har man känt från tidigare. verkligen tack för en tuung tid.

vidare till vad jag har haft för mig idag. jo , först drog ja till skolan vid typ tio tiden. vi städade skpåen. sedan rullade jag simona nadia o sewit mot tåget. vi åkte in till stan. tittade i tusen affärer o åt lite mellan. jätte trevlig dag med er. kul hade vi. efter ett par timmar vare dags att åka hem, man orkar fan inte gå efter flera timmar.
tog det lite lugnt hemma o fick sms av nadia att akallaskolans bal börjar om tio min så vi åkte dit men vi hann inte se dom.
efter en stund i akalla tog ja tog mot husby o gick till husbyskolansbal istället. catarina va jätte söt!

jag börjar få ont i figrarna , vi hörs imorgon brooes. ciaao

/ G. aka golnaz Ali haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback