Drömtjejen :)

Wzzuupp!

Shiit, jag är galet trött men måste ändå upp nu ska fira robban som fyller år idag :P Igår var det fest som sagt det började inte så bra haha det var drygt 20 killar och en tjej men senare kom det tjejer osv fan va kul vi hade ... Trodde aldrig att festen skulle bli så bra sen fick jag träffa adriana limas lilla "syster" haha fan va vacker hon var fina ögon och allt sen var hon hel svensk haha fattar inte :P Vi dansade drack osv nää jag blev riktigt nööjd över kvällen iaf kom hem vid 4 halv fem.. Men det snackas redan om repris på festen :O Hoppas lill lima, sara som hon egentligen heter :P kommer dit :) men nu ska jag göra mig iordning... P'z out!

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback