Godmorgon!

Fan, har ingen aning varför jag vaknade nu jag som sooov så skönt inatt! Inte så konstigt för jag var verkligen slut i kroppen har varit i rålis sen halv ett till ungefär halv sex sen drog vi till solna och spelade fotboll från sex till nio.. Så med andra ord så har det varit lååångt med rolig dag iaf!! Hmm, idag lär det väl se ut likdant ska dra ner till rålis idag igen vid ett sen får vi se hur länge man är där men jag gissar nog till fem sex tiden sen blir det fotboll idag igen  :) Golnaz kommer nog ner efter jobbet får vi hoppas det :) hur som helst så är jag förvånad över att jag är vaken just nu så jag tänkte dra ner och äta nått sen kolla på film... P'z Out!

/ R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback