Lugnet efter stormen..

Hejhej!

Ja, igår var det midsommar.. mycket trevligt måste jag säga.. Jag, shimen och min kära bror åkte till landet för att fira med familjen där åt vi sil och lax till förrät sem blev det lite fika med citronkaka och té osv.. Så hade vi lite sköna dans stunder också när alla började dansa till gamla hit låtar haha det var lite roligt sen sjöng vi karaoke innan det blev grilldags juste jag har shimen badade också för dom andra bangade ur :P Men hur som helst så fick jag sköta grillningen vilket blev en succé som vanligt jag har verkligen känsla för grillning ioch liksom alltid haft :) Efter maten så drog jag shimen och phillip hem för att vi skulle göra oss iordning vi skulle nämnligen på fest i älvsjö.. Det var riktigt nice därborta faktiskt vi firade sebbe som fyllde 19 igår så alla var där och dansade och var allmänt glada :) och så fick min bror träffa några av mina kompisar och dom diggade honom som fan vilket är alltid bra :) Så träffade jag en skit skön brud igår som heter melissa men jag orkar inte skriva mer om det haha hoppas att ni har haft det bra iaf! P'z Out!

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback