Människor och deras drömmar...

Vet inte riktigt vart jag ska börja med dagens ungdomar tror alldeles för mycket om sig själv.. Vi tar golnaz t ex hon är rätt så bra på basket och kan nog ge en femåring en örfil men jag skulle inte kunna säga att hon har talang eller kunna gå långt inom basket eller boxning.. Någon måste dra ner dom här människor på jorden ... Det är sorgligt att höra allt jävla skitsnack hela tiden.. Asso snälla Golnaz Ali det var nog det värsta jag har hört... Ledsen att säga det du är och förblir pizza bagare resten av ditt liv.. Lek inte nånting du inte är..

Förresten vadå det är kaos i ditt land?! Om jag inte minns fel så har du inget land.. P'z Out!

/ R.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bra med framtidsdrömmar. Det får en att orka kämpa vidare. :)

Man ska tro på sig själv utan att vara kaxig.

2009-06-22 @ 14:08:44
URL: http://hgss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback