solen verkar komma tillbaks

tjena , har inte skrivit på ett tag nu men är tillbaks nu. jag hade bal i torsdags. sååå kul vi hade ! jag kommer aldrig glömma den dagen. HELT FLIPPAT. just den dagen regnade det jätte mycke men det förstörde inte balen. alla var så fina, roligt att se grabbarna i kostym. dagen efter hade vi typ ingen skola , vi hade bestämt att dra o bada i eriksdalsbadet men det blev inte av pga skit väder.
igår var jag i fryshuset med gio o amina . vi spelade lite o sen drog vi mot kista o åt maaaaaaat :D. juste vi mötte på poja i tcentralen så han hängde med oss.

på tisdag har ja skolavslutning , yeeaaaaah
kommer typ sakna alla. <3

men nu ska jag ta o fixa lite grejer och sedan ut tror ja.ciao
/ G. ryskmaffia

en bild från balen. jag bewar o simona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback