söndag

... som vanligt en keff dag. hoppas ni har något kul för er. jag sitter och gör absolut ingenting men det är faktiskt ganska skönt o bara softa för imorgon börjar jobbet igen. det är inte så jobbigt men ändå.
igår alltså lördag,var jag hos en kompis som fyllde 16 bast. grattis igen. det var niice. vi åt en hel deeel, gick typ upp 19 kilo haha ;).

just nu är det kaos i mitt land , Iran. det har varit president val. fel person blev vald o dom flesta är missnöjda. så folket demostrerar. dom som styr Iran är SMUTS.  jag tror helt ärligt att ingen kan stoppa dom. 
fan va jag vill till Iran nu nu. senast jag var där var för 6 månader sen. alltid lika roligt.

dags för mig att avsluta detta inlägg , skriver senare. ciao


 

( gillar det där fingret )

/ G.  aka Gnaz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback