torsdag

tjeeena, njutit av solen ? haha själv så har jag inte gjort det, skulle dra till rålis o softa med rhick o 70 andra av hans kompisar men ångrade mig sista sekunden för jag orka inte åka ända dit inte för att det är långt dit eller nåt men du vet ja pallade inte. efter jobbet va ja lite halv död men ändå så orkade jag promenera till kista med andrea. väldigt kul att prata med henne, tung tjej säger jag bara.

imorgon sista dagen på jobbet sen äre helg o efter det är det endast en vecka kvar av jobbet.
sen kommer jag njuta ett par dagar sen ääre dags för pain , träningarna börjar ! eller ja driver det är inte så jobbigt att träna kanske dom första träningarna.
aa men nu ska jaa fixa lite grejer o sen försöka sova , börjar nio imorgon. ciao

miss you broe


                           sååå gammal bild att det inte är sant, undra hur ja hitta den
/ G. aka golnaz verdatchi

Kommentarer
Postat av: Nadia Abdelrahman

Det där e i min port ju :D

2009-07-06 @ 18:35:39
URL: http://twocousins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback