Young "EL HEFE" Jeezy



Jay Jenkins known as Young Jeezy

Jag är så jävla glad och jag vet inte riktigt varför... Joo, det vet jag visst det är för att jag har lyssnat på Jeezy han får mig verkligen på hyppppemode varje gång jag lyssnar på honom det finns fåtal människor som kan få mig så jävla glad ja golnaz du är en av dom haha :P Sen att det är många dick riders som börjar gilla jeezy från ingenstans vilket är väldigt synd som många utav weezys fans som bara har hört en eller två låtar och börjar kalla sig själv "weezy fan" är bara sorgiligt! ja golnaz du är en av dom :P saajk! men iaf jag kan säga att jag kan relatera mycket i det jeezy rappar om visst inte allt men mycket t ex om man jämför med weezy då jeezy helt klart rappar mer om verklighets baserade saker.. Jag har nog alltid lyssnat på jeezy innan han ens blev känd och när han var med i gruppen boyz n the hood så jag är långt ifrån att vara dick rider som många utav fake ass fans där ute :)

That's all I gotta say.. Keep on bumpin' that Jeezy shit all day!

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback