Welcome Back (again)

Wzzuup!?

Yeah, I know i'm back again! Haha, sorry verkligen har försökt skriva nått men det har bara inte gått men nu är jag tillbaka :) Fan, vad hände med vädret? När ska det bli sol igen?! Så att man kan gå ut och bada, grilla ha roligt liksom ... Hmm, det kommer väl när man minst anar.. Vad ska ni göra idag då? Blev ska jag göra mig iordning snart sen ska jag åka in till stan göra lite saker sen ska jag träffa shimen vi ska typ gå på bio ska typ se 3D skräckisen sen får vi se vad som händer kanske träffar boysen eller nått..

Nä, men hur som helst ska jag fixa mig nu men vi hörs senare eller rättare sagt imorn.. I promise! :D P'z oout!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback