Gettin' Paid.. - Dag 1

.. Ja, alla som känner mig vet att jag är rätt duktig på att spela (tippa) så idag kom jag med ett förslag till carro om att hon öppnar ett spelkonto utan att sätta in pengar för jag har massa gratis spel värde upp till 500 kr som jag kan använda.. Så började jag med 50 spänn idag spelade upp dom till 208.87 och la nyss ett spel på två matcher och oddset blev 2.19 gånger pengarna alltså så vinner vi ungefär 450 kr så fortsätter vi tippa tills vi har vunnit ungefär 5000 kr som jag ska få hälften av som tack för att jag tjänar lite extra pengar åt henne :) men ni kommer kunna följa hur det går här iaf!

Nä, men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig natti natt gott folk!

/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback