Sliiiteen ...

Happ, vad gör ni haters?!
Själv så har jag precis duschat klart osv. Matchen idag gick grymt bra showade folk upp och ner men men orka skryta om det.. har några klipp från dagens match så njuuuut gott folk ;)






Haha, asso golnaz golnaz golnaz jag förstår mig inte på dig.. Jag vet mycket väl att jag är din idol.. det första du tänker på när du vaknar och det sista innan du somnar! Vem var det du ringde när du var fett ledsen över att du inte fick spela nått?! Jo, Rhick Sean Stevens såklart! Du vet mycket väl att jag ställer upp för dig men nu börjar jag faktiskt tröttna på det här. .Vart är mina pengar som du har lovat?! Vad har hänt du skulle ju jobba extra och skaffa extra jobb men fort. har jag inte fått nått.. Så skippa skitsnacket och skaffa fram mina pengar istället du har två veckor på dig!

/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback