Ijin is the shit!

Halloj!

Vad görs gott folk?! Själv så gör jag ingenting.. ikväll blir det ingen träning iaf det gjorde jag imorse istället..
Åkte ju in till stan som jag sa tidigare hittade ingenting inte för att jag letade så mkt men jag brukar beställa mina saker från nätet när jag väl köper kläder och bla bla bla.. Hittade några skit snygga jeans som jag tänkte beställa till mig och min kära bror ska vara lite snäll mot honom tänkte jag hoppas att han uppskattar det :)

Jeans som jag tänkte beställa till mig själv:

Ijin Material, Classic Backstrap - 2200 kr



Ijin Material, Tight Fit Piped Western - 1800 kr



Till min kära bror.. Ijin Material, Slim Backstrap - 2200 kr



Vad tycks?!

/ R

Kommentarer
Postat av: toyboy

fräscha jeans vart på nätet kan man beställa sånna? :)

2009-03-05 @ 19:36:00
Postat av: Caroline

det verkar som en ganska så generös gift to your brother so he better be happy :)

2009-03-05 @ 20:00:48
URL: http://carhoeg.blogg.se/
Postat av: Caroline

hahaha rhick rhick.. alltid vetat hur man ska charma tjejerna! :)

2009-03-05 @ 21:57:31
URL: http://carhoeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback