☆ 2012

Nästan alla snackar om 2012 filmen, kmr det inträffa eller inte? ... vad tror ni?
man har hört flera gånger att något ska hända med världen men inget har hänt. så här tror jag, jag tror faktiskt att något kmr att hända världen snart eller om ett par år för vi har varnats flera gånger o någon gång så kmr det väl stämma.
tre år kvar tills 2012 så det är väl bara att acceptera o leva som man alltid har gjort. datumet då det kmr hände e 12/12, jag o amina ska till USA efter studenten så vi hinner göra det som vi snackar om typ varje dag hahah :)
jag vet inte om jag vill se filmen eller inte, ska ni göra det?

innan ja avslutar detta inlägg så får ni se min klass :) jag längst ner i mitten till höger.


nu ska jag äta o sen chilla, heeeråå/G. aka Ryskmaffia


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, tänkte bara berätta för dig att jag var superdeprimerad förra vintern för jag var så säker på att det skulle inträffa 2012. men nu vet jag med all säkerhet att det INTE kommer göra det. för vad folk inte är så upplysta om är att det finns FLERA olika mayakalendrar, som slutar på olika ställen (en räckte bland annat till år 4000-nånting). och enligt indianerna är ANLEDNINGEN till jordens undergång 2012 att Krigsguden schablahaah eller nåt skulle komma ner till jorden...... och det säger väl en del. många av dessa indianer säger också att profetian är falsk, finns absolut ingenting att oroa sig för.



vet inte vad jag ville men, du får gärna sprida vidare=) för jag vet hur folk kan må av att höra sånt där, och då är det ju bra om man kan lugna dem också. sköt om dig!

2009-11-11 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback