• AIK - Svenska Mästare 2009





Helgen har inte kunnat sluta mycket bättre.. Först så hade jag fest igår med både nya och gamla vänner och jag måste säga att det var jävligt lyckad alla hade roligt så jag är jävligt nöjd funderar på att styra upp nått nästa helg igen med vi får se.. Sen idag då .. Vaknade rätt sent Anishia och Saliou sov över här inte får att vi hann sova så mycket folk började rulla härifrån vid 5 halv 6 men iaf.. Jag försökte få streamen till matchen att funka vilket jag fick det att funka till slut.. Ni ska veta hur mycket jag led under matchen det kändes som att AIK var för fega dom vågade aldrig spela som vanligt så ifk gjorde mål innan halvtid.. Men jag slutade aldrig tro på AIK visst jag trodde inte att dom skulle vinna matchen men att det skulle bli kryss iaf.. Men i år så vet man aldrig om AIK gång på gång så överraskar dom än .. Jag är så jävla glad, lycklig jag vet inte vad haha hur som helst så är sveriges största och vackraste klubb SVENSKA MÄSTARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback